VÄDRET (#)

Sov inget på hela natten, gick aldrig och la mig. Kolla på changeling och ladda hem massa musik och filmer :) Klockan 05.00 gick jag ut på baksidan och la mig på studsmattan och somna en timma, sen satt jag bara vid poolen och njöt av den tidiga morgonen med en glass i handen, var varmt redan då :o :)

Sola och Bada hela dagen, som vaanligt riktigt nice! hög musik på med (Y) har solat framsidan mer, ligger efter med baksidan, huh -.- så sola mest baksidan idag på madrass i poolen!

Vårt andra playstation två pajja så vi köpte ett nytt och 9 nya spel också, roligt ! bland annat Crash Nitro Kart, det är en nyare version av Crash Team Raceing med nya banor, YAY älskar det spelet så hårt! :D




Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0