Paparazzi? oh ja!

Helluuuu. Idag har det inte heller hänt något speciellt, bara slapp, sköönt :) tror jag håller på att bli sjuk elr nått för är helt varmt och har ont överallt, ingen lust med nånting :( men skulle vara roligare om det var varmt och om solen titta fram så man kunde vara ute, vädret är ju pissdåligt :( nu när det är sommarlov och allt så ska det vara strålande sol och 30 grader ute! Har laddat hem massa Disney Filmer som jag sitter och kollar på, älskar dom, jättekul! :D Mulan,Tarzan,Lejonkungen,Askungen,Snövit,Törnrosa,Skönheten och Odjuret o.s.v. !
 



Såg ett rådjur när jag kolla ut genom fönstret ;O söt! and yes I'm a paparazzi ;)





Haha jag som gör splitthopp/famehopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0