Tältning med ebz!

Halloj! hann inte uppdatera igår för var inte hemma.

Igår så kom Ebba till mig efter lunch, vi bada i min pool och stekte i solen! yeeah ;D (#)




 Ebba & Jag! Snygga elr vad!? :o mitt ansiktsuttryck är ju bäst (Y)


 sen åkte vi till en camping i malmköping haha, låter lite B men campingen var grymt fin, fräsch och stor ! :o :D




Jag och Ebba på en jätterolig sak dom hade i lekparken som snurra!



Jag hahaha x) osminkad och självtorkat krulligt hår, sköönt (Y)









Lite fina bilder på solnedgånger och omgivningen.



Vi skypea med Ebbas kompis Mark som kommer från USA! awesome haha :o

Somna vid ca 04.00 och vakna 2 timmar senare av att det var så j*vla varmt, kunde inte somna om så strosa själv omkring på stranden och hade det skönt i ca 2-3 timmar, underbart ! en riktigt härlig morgon :) sen har jag,Ebba och Maja stekt hela dagen och badat :) Hoppa från femman, kul!
 





När jag kom hem badade jag i poolen sedan somna jag på studsmattan (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0