städa städa städa

Har städat hela dagen, det behövdes kan jag säga :O det såg ut som om en atombomb hade slagit ner i mitt rum, bokstavligt talat^^ kläder och grejer precis överallt ! om man gick in där fick man vada sig fram genom alla kläder haha :) och varje gång jag städar så gör jag det perfekt, man blir lite perfektionist när man väl gör det :O och sen lovar jag alltid mig själv att det aldrig ska bli så stökigt igen men sen 3 dagar senare, boooom så ser rummet likadant ut -.- tänkte passa på när vädret inte var så fint. nu är jag iallafall färdig! är grymt trött så låg och sov i en timma efter, decka på min säng haha, sköönt vare! :)

För 1 vecka och 3 dagar sen, alltså tisdagen i förra veckan så var alla nior på skogstorpskolan på Gröna Lund. När jag åkte insane så flög min mobil ner i vattnet och sjönk :(( hade den i bh:n och efter ungefär halva karusellen så kände jag att den studsa omkring i tröjjan, fick panik! sen i slutet så plumsa den.. Simkort och minneskort åkte ju med, alla bilder/kontakter/låtar borta, som bortblåsta :( Har iallafall varit utan den läänge nu och har kanske klagat 2 gånger, har inte ens nån dålig lånemobil av nått slag, ingen mobil överhuvudtaget ! :O Jobbigt att ingen kan få tag på mig men har vart lite skönt också, hoppas jag kan få en ny snaart!

Åkte även Fritt Fall för första gången :O :D




Insane, jätterolig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0