Sommar & Sol !

Sov till tolv, slängde på mig bikinin och sprang ut och la mig i solen! och jag sprang faktiskt, ljuger inte ;o såg solen lysa in genom fönstret och då fick jag fnatt ^^ badade massor, kallt men sköönt! Mamma har köpt solskydd nu, fett bra (Y) Niclas kom till mig och vi badade och hade det mys, inte träffats på en vecka, sjuukt.. och nu ska han bort till Danmark ,sug! (N) 

Grattis Till Elin Pettersson Som Fyller 13 Idag! <3 elr igår, lite sent inlägg^^



Cesar är såå söt i sin flytväst!



It's getting hot in heere, so take off all your clothes!

Nu är det mitt i natten och jag ska ut med min bror Jesper och Jacob och bada i poolen!

Tjaaarå!
 


Kommentarer
Postat av: Eliin

tack johanna :* <3

2010-06-25 @ 11:58:06
URL: http://eeliinpettersson.bloggplatsen.se
Postat av: Eliin

tack johanna :* <3

2010-06-25 @ 11:58:34
URL: http://eeliinpettersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0