Soft

Tjeena! Somna inte förren fyra igår för kolla på massa filmer. Dear John var jättebra, fin film! jag släppte faktiskt en tår hehe ;O Gick upp runt tolv, då jag åt frukost och läste tidningen. Har inte hänt nått speciellt alls idag, bara slappat :) Mamma och Lasse skulle på bröllop så jag och Jennifer fixa mamma, hon blev jättefin! :) Dom ska sova kvar där så jag måste ta hand om skitungarna, laga mat och kolla så ingen rymmer haha :( men ska iaf laga potatisgratäng, grillat kött, bearneisås och sallad! mumsigt värre! och sen ska jag sätta på nån film, man får försöka göra det bästa utav situationen :)

Tråkigt inlägg men vädret är också tråkigt så man pallar inte, man blir så depp när det är grått och molnigt ute :( Hoppas det är massa sol imorn så man kan sola och bada! :D(#)


 

Älskar min rosa kamera som jag fick när jag fyllde, 12 megapixel !


Kommentarer
Postat av: Eliin

så grymt fin <3

2010-06-20 @ 00:15:45
URL: http://eeliinpettersson.bloggplatsen.se
Postat av: JohannaMaalm

naaw tack elin! <3

2010-06-20 @ 16:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0