Nybörjare!

Halloj! alla skaffar ju blogg nuförtiden så tänkte prova själv med :) tycker det är väldigt roligt och intressant att läsa andras bloggar, hoppas bara min blir lika bra hahah lär ju inte bli så men kul när man är rastlös :) hade ingen aning om att det var såå invecklat med en blogg, svårt :O jag antar att man vänjer sig, blir lättare med tiden, I hope! Träffade Elin idag, vi solade,badade och åt glass, myys var det! :D vi måste träffas oftare Elin! Hon lärde mig hur man gjorde på bloggen, tack till henne! :) Har legat i sängen och gjort massa olika headers med Scrapblog Builder, roligt! Som sagt är nyörjare men jag försöker så gott jag kan ! blev ändå rätt nöjd med den jag har nu(Y) Ligger och lyssnar på min sov lista på spotify, lugna och sköna låtar, riktigt nice men håller på att somna ;P

Godnatt på er! haha inte för att jag har några läsare än för har inte sagt till nån att jag har blogg än men endå^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0