Midsommar!

Önskar alla en Glad Midsommar! Nu vänder det, blir mörkare igen.. inte bra :o 
Var hemma med familjen, vi åt jordgubar och vispgrädde, Muums!
 
Sedan cykla vi ner till Rosenforsparken här i skogstorp, bara för att kolla läget. Vi var bara där en snabbis, träffa lite folk och vann på chokladhjulet (Y)
 Vi cykla hem och hade ått-camp, bada i poolen och åt jättegod mat! på kvällen spela vi plump, mkt skratt!
Jag och Jesper nöta Crash Bash på ps2, askul spel! ^^
 Tagit det chill helt enkelt, skönt :)




Johanna Bomb! ta skydd ;o




Bror & Jag



Jordgubbar. Mums!



Jennifer,Jimmy,Jesper,Jag och Lasse



Potatisgratäng,grillat kött,sallad,bearneisås och barbecue sås, gryyymt gott!!

Nu ska jag sussa! Natti

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0