It Buuuuuurns!

Hej! har legat ute och solat från 10.30-17.00, det är läänge! sex och en halv timma exakt :O jag har blivit brun och bränd! speciellt bränd i ansiktet, inte skönt alls det bränner som f*n, är helt röd :( hade inget solskydd heller, inte så smart kanske men vad ska man göra när vädret är fint och man inte orkar handla hehe. Badade också massor i poolen, svin kallt i början men när man väl domnat bort så är det skönt (Y) ;) haha ne skojja men nästan så farligt kallt är det, du förstår vi har inte satt på värmen i poolen så det är bara solen som värmer upp den och det går ju inte så snabbt men idag var det omkring 19 grader sådär, förra året nådde vi 27 grader :)

Men mitt i allt solande så kommer min bror Jesper hem med tre kill kompisar som skulle bada och sola dom med, haha det första robin gör är att hälla en hink med vatten över mig hahaha det var kallt men vi asgarva och hade kul så var värt det :) 

Kan inte fatta dom som har mage att sitta inne i mörkret en fin dag som denna, jag får typ skuldkänslor för att man inte tar vara på solen då haha stört men ah så känner jag, jag säger bara ut i solen alla! imorgon då ^^

nu har jag iaf vart ute på en långpromenad med cesar och elin sen kollat på the hangover med popcorn och isvatten, den filmen är såå rolig, älskar Alan han är så cool (H) :) ska spela monopol med min syster och Jimmy nu hahah dom tvingar mig, men jag ska vinna bara därför :D




Poolen, 4x8 meter




Poolen



Sötnosen Cesar, bästa hunden utan tvivel!


En blogg utan bilder är som ett hus utan dörr! haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0