Härlig dag/kväll/natt med er!

Hej på er nattugglor!
Dagen började med att jag låg ute och sola vid poolen, efter ett tag kom Elin! Vi bada,sola och skrattade :D Vi får ALDRIG tappa kontakten Elin! Bästavänner ända sen ettan! Ja Älskar Dig Min Vän, du betyder grymt mkt!
Vi tog en lång varm dusch sen tog vi en promenix hem till Elins mamma, påvägen träffa vi Victor från klassen och vi snacka ett tag sen tog vi en glass hemma hos Elin. Sen åkte vi till Elins pappa för vi skulle hämta gymnasieval papper. Hon kom in på entrepenör ,CONGRATULATIONS! Och en sväng in på tuna sen hem till Elins mamma igen där vi åt god mat, grillat! Vi mötte upp Ebba när vi var påväg hem till mig igen!
Vi gick till konsum där Benjyy och Anton satt, vi snacka massor och alla börja blöda.. haha. Sen gick jag,Elin,Ebba och Benjy hem till mig där vi bytte om till badkläder. Vi cykla till Pilvi så han haka på till sommarhemmet och där mötte vi upp Gurra,Victor och Adrian.
 Alla bada förutom Gurra och Adde, torrbollar.. ;O Haha påvägen till sommarhemmet körde jag ner i ett dike och flög över styret, skillat till max elr vad säger ni? (Y) 
 Sen åkte alla hem och bytte om till mjukisar, sedan samlades vi hos Ebba där vi spelade kubb haha. Jag,Elin,Pilvi VS Ebba,Benjy,Victor&Gurra. Vilka vann? Vi såkklart, gryyma helt enkelt ;) Victor drog. 
Vi gjorde upp en eld och la massa dynor runt som vi låg på, vi grillade korv, mums! Jag och Elin tog Benjys Moppe hem till Elins mamma där vi hämta bullar,festisar och MER korv! Haha vi grillade bullarna , gott det med, man kan ju grilla vad fan som helst. Jättemys med brasa! Pilvi drog. Vid 01.00 typ så tog jag,Elin och Benjy moppen ut i skogstorp där vi åkte omkring. Vi träffa Danne,P,engström,jojje och några fler. Elin körde, jag satt typ i benjys knä på moppen haha grymt skönt var dte iaf. Vi drog ut i hållsta med haha och tog en kisspaus, det behövdes kan jag säga (Y)
Vi kom tillbaka till Ebba vid 02.05 och låg lite till vid brasan och grilla mer korv. Drog hem efter det och nu sitter jag i min säng med musik och chillidillar! ska nog inte sova nått. haha blev vääldigt mkt text nu så här kommer många bilder också höhö.



Snyggaste Muslimen ever

Lill Ebba och Moi

Elin Jag & Ebba


Elin & Ebba

Frysande jag

Korvgrillning

Jag & Gurra

Ebba & Elin

Gänget

Jag & Elin

Benjy gör som han brukar.. haha

Elin & Jag

Grymt sköön dag med er alla, tack så mkt! många fler sånna!

 


Kommentarer
Postat av: elin p3

hihi aaw johanna! Vi ska alltid vara bästavänner! jag älskar dig jätte mycket bästis!!<3<3

2010-06-30 @ 11:53:01
URL: http://elinnpetre.blogg.se/
Postat av: johaaaanna

yes we will! älskar dig meed! <3<3

2010-06-30 @ 13:27:07
URL: http://johannamaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0