FINALLY

God kväll! nu har jag precis fått hem ett nytt sim-kort på posten :D pappa beställde ett nytt när förra mobilen drunkna. Så får ha mammas gamla nokia, har haft den förut och man kan inte ringa med den för ljudet är cp och man hör inget men man kan ju smsa och det är huvudsaken! :D den måste bara laddas i hundra år först  -.- 
Jag och mamma upptäckte att min försäkring på mobilen inte går ut förren 30 juni så vi ska ner dit imorn och kolla upp det så får jag kanske en ny mobil helt gratis ! vilket flyt det skulle vara, hoppas det går! 

Skulle vara hos ebba vid det här laget och träffa amerikanerna Easton och Anne men får inte gå nånstans för mamma haha :O hon vill ha en så kallad "familjekväll" då vi i familjen ska umgås och ha det kul haha. Det ska bli mysigt men så sugit att det skulle vara just den här dagen! :( vi ska äta tacos och kolla film och säkert spela nått spel.

Kolla Precis på mulan, fyfan vad bra den är haha garva sönder :D minnen!




Mobilen jag har nu



Ska kolla på Dear John! har velat se den jättelänge :O

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0