YESYESYES!

JAG KOM IN PÅ SAM PÅ REKARNE! YAAAAY! :D
hade 240 poäng

Du och jag Ebba (L)
vi kommer ha så j*vla kul, puss på det hihi!

Nero vår nya hund köpte vi från ett Dog Rescue Center, han hade vart hemlös i Irland och sedan förflyttats hit till Sverige så vi adopterade honom, känns bra att ha gett han ett hem! :)
Han är så söt! han behöver bara lägga på sig några kilon och få upp konditionen så blir allt bäst!
Han är jättesnäll och busig:)
hihi


Idag har jag klippt mig, jag har varit ute i mormors husvagnen i sundbyholm och sen har jag bara lekt med hundarna :)

Slängde in några bilder på Cesar och Nero


Cesar sötnos

Nero hihi




Mamma+Voffsingarna


Ha en fortsatt trevlig kväll för det ska jag ha!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0