Vaken hela natten Sova hela dagen

prata i tele tills halv sju imorse..  kul haha så är skapligt trött nu kan man säga, sov inte speciellt länge heller, till halv två sådär ba :/ missa man en soldag, fan! -.-
har inte ätit något idag så är utsvulten men har gjort nudlar nu hihi! MUMS
Idag blir det chillidill, kolla lite filmer,serier och spela spel, det är naaajs :)



Nu kommer lite gamla random bilder ba hah :)



Jag på åland förra året

Jag och bror på Åland

Haha jag, när vi var och fiska i ljusgrytet. En helt underbar dag

Jag upp och ner..

jag och benjy hahaha

Vi igen, snygga (Y)

Jag tralala

Benjy,Ebbi & Moi

Dennis, tror jag blir kär :$

Miss you hun<3 mussiluskus power!

EGO höhöh

jag är cp.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0