jag chillar och det är något jag gillar

Idaag har det inte hänt så mkt.
 Ebba kom en snabbis! vi badade,åt lite och kolla på svampbob och fairly odd parents haha funnyyy!
Älskar Dig Ebbi

 Tro det eller ej men jag älskar barnprogram haha! känner mig liten igen, då man inte hade några problem,
ens största problem var att man inte kunde hitta sin leksak. Man blir aldrig för stor för barnprogram,
inte jag iaf, love it!

Jag minns när jag var liten, jag minns det som igår.
Man brydde sig varken om kläder eller hår.
Man klaga på maten, man klaga på allt.
Man gjorde bara saker man tyckte var ballt.
Jag längtar tillbaka då allt var så bra,
när man var liten så lekte man varje dag.
Mamma hon tjata om saker och ting,
men allt man gjorde var att springa omkring.

åt nyss god mat och tog en promix med hundarna och Jesper!
nu sitter jag här och äter jordgubbar med grädde, det skriiker sommar om dee :D
senare blir det chips och film!
movietime hihi
det stavas myyys!





Imorgon har vi haft Nero 1 vecka hemma hos oss, hihi

Puss på eeeer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0