städning på g

Har vart helt sluut hela dagen så har inte orkat nånting egentligen, låg och vila på studsmattan och gosade med hundarna sen bara slappat, tog ett dopp i poolen med :)
Idag var det värre än värst med pollen, helt sjuukt vaad jag har nyst :O inte skoj alls! men vafan det får man ta, det är ju sommar iaf ;)

Johan är bäst!:)<3

 Städdaags!
fick energi nu senare på kvällen så städa mitt rum, damsög, plocka undan och bytte sängkläder!
Duktigt tycker jag :)
men det lär ju bli stökigt om sisådär 2 timmar -.-
Sydde mina 2 shorts idag som hade spruckit lite här och var!


Före




Efter


Jag & Johan Lanar The sims 3!
 höhöhö vi är coola ;)


Kommentarer
Postat av: .

vem johan

2010-07-15 @ 21:57:19
Postat av: johanna

en kompis ba :)

2010-07-15 @ 23:19:28
URL: http://johannamaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0