SuuuuuuuuuuuG

Kunde knappt sova för jag har fått rethosta och jätteont i halsen när jag sväljer :( sen när jag vaknar kliar och rinner näsan sönder, nyser som ett as. Usch så är jag grymt trött ju eftersom jag knappt sov något inatt.
Mucoanging har varit min bästavän den senaste dagen. Lindrar halsontet :)

 

Mormor, Rolf och Arne kom hit runt 3 då vi grillade och åt daim tårta :) vi satt ute och jag somna i vår utesoffa i nån timma, jätteskönt att ligga ute i den friska luften istället för här inne där det är kvavt och massa hundhår som flyger omkring. Så är lite bättre nu (Y)
Ska kolla på the last song ikväll med elin , har inte kunnat ladda hem den förut men igår så kunde jag det! :D

asså jag har haft en sug mobil ända sen veckan före sommarlovet.. den är as glapp så går inte att ladda typ, halva är sprucken, inge minne alls måste radera sms hela tiden, dåligt ljud och kan inte ha låtar på den elr nått!
pappa säger att han inte tänker betala för en ny för jag tar ba sönder dom, hade ändå haft den rosa mobilen i 1 år :O ganska länge tkr jag ! ahh så jag tänkte paya själv eller så tänkte jag erbjuda att jag, mamma och pappa delar på kostnaden. tänkte köpa en sony ericsson W595 i rosa, den kostar 1599, ganska skapligt pris och så är den snygg och bra såå.



du får mig alltid glad hihi


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0