Solens återkomst

Helluuu ! Idag kom solen äntligen tillbaka! vart pissväder i några dagar nu ju, usch. Vakna vid elva av att jag drömt en mardröm :O blev kidnappad av en äldre kille, han låste in mig i källaren och slog och utnyttjade mig och massa.. :( läskigt som fan, hatar att bli jagad, känslan är ba creepy.

Gick ut och sola till fyra-fem och tog några dopp i poolen, efter gjorde jag och Elin rent till Simba min kanin och gosa och pyssla om honom, sötis. Duktigt av oss !
Sen drog vi och storhandla på Ica Maxi, as mkt grejer, jobbigt att packa i och ur allt hah -.-
Haha blev asglad för på Maxi så hade dom mina favvo nudlar! hihi jag är galen i nudlar, så grymt gott! ska äta ikväll :D
Nu sitter jag här och får se vad kvällen bjuder på :) ska ut och plocka hallon och baka iaf .

För två veckor sedan när jag åkte till pappa i stockholm så var det 27 grader i poolen och sen nu när man kom hem så var det ba 19 grader.. sugit som fan! :O aja det svalkar ju iaf, huvudsaken.


FuckFace

Äppeljuice och Is, MUMS

Simba och hans bur

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0