Öland är schteeeek

HEEEJ!
förlåt att jag har varit så dålig på att uppdatera men är ju som sagt på Öland och internet har strulat så har inte kunnat. Men nu fick jag igång det och tänkte skriva lite om vad vi gjort och så :)

lägenheten är en klar TIA! typ bara IKEA och jag älskar IKEA såå :)) jättefräsch och nyrenoverad, den ligger inne i Borgholm, tar 3 minuter att gå till torget och stranden ligger också bara några minuter bort, det giiilllas (Y) 

Vi var och hälsa på några av pappas släktingar som bor på en bondgård här på Öland, har tydligen bondar i släkten, visste jag inte :O lite kul, dom hade massa kossor, jättestora köttkor ! they were awesome!
sen har vi besökt ruiner från ett gammalt slott, coolt! badat och solat på olika stränder och gått runt och köpt lite kläder inne i Borgholm :)
Vi ska besöka solliden som är kungens sommarstuga, finns en fin slottsträdgård där som vi ska kolla in lite.

ALLA bilder kmr sen! så oroa er inte, har tagit alots of pics!

Kom hit i lördags och ska vara här en vecka :) NU ska vi äta skink & pasta sallad sedan ska vi gå till stranden  här i närheten! 

HA DET GÖTT!

PUSS
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0