Magsjuk?

halloj .
Idag är jag inte glad! Börja må illa redan igår kväll och somna inte förren 3-4 på  natten, vaknar klockan 5 av att magen krampar sönder och springer och spyr på toa.. äckligt, blää!
Mått jätteilla helaa dagen nu och spytt åtta gånger, det ger sig aldrig! har haft lust och skjuta mig tre gånger för det är så grymt obehagligt.. :S
Hoppas jag inte är magsjuk bara, ska ju hem till Eskilstuna idag och kan ju inte åka tåg när jag spyyr, och på lördag ska jag till Öland! får ju inte vaar sjuk tills dess och magsjuka brukar hålla i typ 1 vecka och det är 3 dagar tills vi ska till Öland :O
ne fyfan.. nu får det ta och gå över innan jag gör något dumt!
SUUUUUG!

ingen puss idag!! vill ju inte smitta er mina söta bloggläsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0