Fuunny

Dagen började med att jag fixa mig sedan hämtade pappa upp mig här hemma. Idag kom pappa till stan! för er som inte vet så bor han i stockholm.
 Jag hade tid hos käkläkarn vid två, fick massa övningar som jag ska göra ,det gick bra :)
 sen åkte jag,pappa,Jesper,Jennifer och Jimmy och körde bowling, vi körde nått som hette amerikansk bowling då man använder två banor, det var kul och högre tempo, kom tvåa efter Jimmy på 214 poäng haha, sista rutan blev dubbel strike, gillart! (Y)
Sen satte vi oss och fika på smak och sedan åkte vi hem till farmor där vi åt massa god mat och jordgubbar,glass och wienerbröd till efterrätt! Mums!
 Nu kom jag nyss hem och ska nog snart iväg till Ebbi! rooligt hihi :D




Vi Är BäsT


Kommentarer
Postat av: elin p3

sööötnosar! :D<3

2010-07-01 @ 23:37:48
URL: http://elinnpetre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0