Back in Äckeltuna

Tjeena Alla Glada!
vi åkte hem till E-tuna idag istället för jag mådde skit igår.
Pappa skjutsa oss så vi slapp tåget, jag mår fortfarande illa men har inte spytt nånting idag vilket är bra!
Var skönt bilväder idag, inte för varmt, hoppas det blir så imorn med, ska ju sitta i en bil i 5-6 timmar :O
Fick träffa bebisarna igen, hade saknat mina voffsingar såå mkt och dom hade saknat mig med, alltid så söta och glada hihi :) positiv energi gillas (Y)
Håller på att packa upp från Stockholm och packar ner till Öland! Vi ska bo i en jättefin längenhet i Borgholm, Centralt men ändå nära till stranden! :D Man behöver ju ändå inte så jättemkt saker, man bor ju typ i shorts och nån topp elr bikini :)
Datorn följer såklart med så man kan kolla film,spela spel och surfa! pappa skulle ta med sig ett såntdär bärbart internet på ett USB så får se om jag kommer blogga elr inte.
Har fortfarande en suug mobil som man bara kan smsa oh ringaa på typ, har inte fått nån ny än :O dom säger bara att jag tar sönder dom hela tiden som kanske är sant.. men ändå! så imorn kan jag inte lyssna på musik på mobilen , SUG! :( men jag och Jennifer ska nöta Family guy på datan istället, nice!!
Aja nu ska jag fortsätta packa, kmr inte skriva nått mer inlägg innan jag åker, imorn på morgonen.
Såå ni får ha det så bra här hemma i äckletuna medans jag ligger och steker och har det bra på Öland! ;)

hihi



PUSS


Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-20 @ 08:44:31
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0