Take Me To Paradise

blev hemma idag med. TYPISKT att när man har bestämt sig för att gå till skolan igen då blir man typ alltid värre :S hatar det, satt uppe och plugga till halv två för kom ju inte igång på dagen.. usch hatar när det blir så, att man skjuter upp det hela dagen sen sitter man där mitt i natten trött som tusan och pluggar in i det sista. kunde inte somna heller.. först låg jag och tänkte på allt möjligt och fick för mig massa grejer jag skulle göra haha sen fick ja jätteont i magen :(
Nästan alltid när jag är sjuk så blir jag smådepp.. jättejobbigt :o typ för att man kommer efter i skolan, man hänger inte med i snacket och man känner sig ba isolerad ifrån omvärlden! Biptest imorgon... undra hur det kommer gå när jag mår såhär... ska fan ha VG iaf!!
Imorgon ska jag träffa världens bästa ELIN ! Iiihh saknat dig <3
Kolla på de två näst sista avsnitten av Paradise Hotel idag på Tv6play.. hihi ikväll är det FINAL !
fett sad att det redan är slut :(
haha asså johannes röv är bara såå ful hahaha men fan vad jag diggar Emanuels garv!
meeeeen NU ska jag storstäda mitt rum! ser ut som att en atombomb slagit ner här
θ BOOOOM θ



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0