Mer mediciner, greeeat!

Nyss varit hos Doktorn. Vi går till en privatläkare nere i stan, såå mkt skönare än vårdcentralen, det är som en stor lägenhet , mysigt till och med! föredrar det framför kalla,tomma och vita rum .. usch. Var iaf dunderförkyld och hade kanske något virus, så fick två olika host mediciner, cocilanan som jag gillar ! haha är ju morfin i den så man får lättare att somna till kvällen och så fick vi mollipect som bara är en vanlig hostmedicin och 30 tabletter som gör så man inte är täppt istället för nässpray ! haha det var jätteobehagligt för dom tog ett prov i min hals och då var det som en långt plastgrej med en tops längst ut som dom stack in genom näsan och ner i halsen! haha tårarna kom bara för att det var så obehagligt :o haha hatar dom där tårarna man inte kan kontrollera som bara kmr automatiskt, som när man får en boll elr ett slag på näsan :) vi köpte hem onionrings som jag ska smaska på till Desperate Housewives hihi mys! ska bädda ner mig igen ♥
↓SommaR↓
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0