Mellandagsrean är GULD

Vi tog en sväng till Nacka forum där vi gick runt och shoppa kläder och lite annat smått oh gott ! vi åt också på Burger King, tog nån ny som hette Whopper Pinata, den var hott men go!
Mellandagsrean är ju här nu så det är rea i nästan alla affärer! såå otroligt nice när man hittar fina saker med bra kvalité till billigt pris!  man kan ju få 4 klädesplagg till priset av 1 ! AWESOOME. trög som jag är så skicka jag med hem presentkortet till ginatricot med bror som åkte hem till Eskilstuna igår och tog med sig alla presenter så inte vi behöver släpa på dom på tåget sen såå jag gick inte ens in på gina för om man hittar något så vill man köpa det bums så var inte värt att ta den risken.
Nu sitter jag och väntar på att Jimmy ska komma hem så jag kan åka dit. Tror jag ska sova lite innan, är så trött ! gått och lagt mig runt 3-7 de senaste dagarna och sedan blivit väckt tidigt! det går inte ihop.
hitta många egobilder från i sjuan/åttan på datorn hos pappa, här är en!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0