Julklappar med bästa Elin!

känns som att ALLA är jättesega med julklappar i år! jag började idag och blev klar! jag och Elin har gått runt både på stan och tuna heeela dagen, var tvunget att göras och nu är det klart, känns riktigt skönt att ha det överstökat!
Tur att Elin var med och hjälpte mig med vissa saker hade fått panik annars! haha ;o
En jättebra dag med min bästavän ! vi har setts 3 ggr på en vecka snart, riktigt kul, vi ska fortsätta sååå!
alla pengar är nu slut... Elin räddade mig på slutet haha tur det!
tog bussen hem vid fem i sju och när jag plonkar på ringklockan så är ingen hemma ! och det var typ första gången jag inte hade nyckeln med mig för hade den i andra jackan som jag hade på mig igår till doktorn. så jag ringer mamma och fråga vart dom är och dom är och julhandlar på coop och det tar ju år så jag står och väntar ute i -20 i 40 minuter ! haha jag börja till och med gråta till slut för att jag börja må så dåligt av kylan, har aldrig frusit så mycket i hela mitt liv. helt sjukt, trodde dom skulle vara tvungna att amputera mina tår och min näsa sen :o en hemsk händelse som jag hoppas aldrig kommer upprepas.
nu sitter jag inne i värmen och äter kebab med coca cola och kollar på sagan om de två tornen omstoppad i en filt och tossor på fötterna! ÄLSKAR sagan om ringen triologin, de bästa filmerna som gjorts! så j*vla coola och bra rakt igenom ! favoriter. men ska kanske sätta på riktiga filmen så man  slipper reklamen.. men ändå kul att se den samtidigt som alla andra!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0