Jag lever i en annan värld

Vaknade vid ett men låg och halvsov till två typ :) riktig seg idag. Sov i vardagsrummet på bädden jag och Elin gjorde. haha fatta inte hur jag våga, i vanliga fall vågar jag knappt gå på toa för jag är så mörkrädd men nu låg jag där helt ensam i mörkret och orka inte bry mig det minsta. Skönt var det att för en gångs skull inte vara rädd för mörkret! Bädda ner mig och börja kolla Glee, kollat 6 avsnitt idag och ett avsnitt är 46 minuter så dagen rann iväg och nu är det kväll igen.. mamma kom hem med McDonalds ! det satt riktigt fint må jag säga!
Jag har inte ens börjat kolla på Julklappar.. känns inte som att det är Julafton nu på fredag :o helt sjukt ju.. men ska ändå bara köpa åt mamma,pappa kanske syster och någon mer så blir nog bra ändå, får gå i veckan ! Blir att fira riktiga Julafton hos mamma sen dagen efter hos pappa i Stockholm :) hihi
Längtar så sjukt mycket till Lovet, inte långt kvar nu, känns riktigt skönt! men vi har kvar en miljöartikel som vi ska redovisa muntligt i naturkunskapen och jag har inte ens börjat! jag orkar verkligen inte med det.. vet inte vad jag ska göra :o har lust att skolka fram tills lovet! skulle vara underbart skönt att slippa allt men så kan man ju inte göra.. blää hoppas jag blir sjuk elr nått haha :) söndagsångest! usch, hatar att det är måndag imorgon, måndagar borde inte finnas! CP. fattar iaf inte varför vi inte går i skolan 4 dagar och är lediga 3 istället för att vi ska gå i skolan 5 dagar ?! och bara lediga 2 ynkla dagar! vi är fortfarande majoriteten i skolan men lediga en dag längre! skulle vara grymt skönt ! något att tänka på Freddan!
ska fortsätta kolla på Glee nu för jag vill ha tankarna någon annanstans och för att jag älskar Glee!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0