It's not that complicated

Halvdag i skolan sen Bibblan med mina underbara brudar idag ! blev plugg, käk och massa snack! awesome ♥

Här är en korv som sitter oh bajsar på mattan


-20 idag! FUCK vad kallt. Hoppas på att det blir -28 för då stänger skolorna ! muhaha ^_^
fryser massvis fast jag ha mina månboots(röda stora fluffiga saker man har på fossingarna!) på mig! gick ner till brasan och stekte julskinkan min ! hjälpte ! Öppna spisen är guld värd på Vintern! varmare där nere i Gillestugan(halvt under marken) än här uppe! speciellt kallt äre i mitt rum.. brukar alltid vara varmt men inte de senaste veckorna, säkert mina spökkompisar som har flyttat in! myysigt :D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0