All I Need Is You

Har ALDRIG varit såhär dålig på att uppdatera... i helgen har jag vart hos Jimmy så haft annat i tankarna och ba inte orkat sätta mig vid datorn som jag i vanliga fall gör ÄVEN fast jag inte har någon större ork elr lust alls.
BTW så var helgen underbar ♥ hihi. förutom att jag blev helt förkyld och min hosta blev mkt värre uschOblä :)
 Var hemma idag.. för er som inte redan förutspått det. syster med, hon går på en privatskola i Stockholm nu men missa tåget imorse så sket it så vi myste här hemma med chips oh dipp oh filmer, blev en fyra stycken iaf!
Inception - invecklad men sevärd film. Draktränaren - Jättebra film !! Monsters Inc - gammal goding från när man var liten. Streetdance - dansfilm, samma handling som alltid, var vell bra.
IMORGON ÄR DET TISDAG! WIIIIE nu blev Johanna glad :D vill ba köpa hem MASSA GOTT chips - pucko - mat i massor - godis - fikabröd - läsk   O.S.V! hihi mumma & namnam på det asså ! :D
skulle kittla dödsskönt i kistan som Björnen Baloo skulle säga !
FAN
vad skönt det ska bli med Jullov! kmr sitta riktigt fint! helt sjukt vad jag längtar !
men aja nu ska jag flyga iväg på min flygande matta och få mig min skönhetssömn !

med ett léende på läpparna kommer du långt

en mysis på bilden som redan saknar en viss person vid namn Jimmy

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0