Mys i Jacuzzi och stoj i Nattcupen!

Fika med Elin på Waynes, sötnosen bjöd mig på en Chai Latte så gullig som hon är!

åkte vidare hem till henne och Bada Jacuzzi, mys på hög nivå hihi ♥

sedan fixa vi oss och tog bussen ner mot stan och joinade alla i sporthallen på Nattcupen !

22.00-07.00 håller den på, jag drog hem för lite mer än en timma sen, varför sitta där och glo när jag kan ligga i en varm skön säng? cp trött är jag. Mor min ville att jag skulle komma hem för sov inget inatt och är sjuk så hon hämtade mig, hon ville inte att jag skulle ta nattbussen, gullig mamma jag har som bryr sig så mycket!

En mycket rolig dag med underbara människor!

 

Jag Släpper Dig Aldrig Bästavän ♥

 

 

PUSS



Kommentarer
Postat av: Ebbaaaa såklarrrt

Nu är ju den stora frågan om man på något vis kan bli sötare än er?! Tror inte det är möjligt faktiskt ^^

Puss

2010-12-20 @ 19:02:00
URL: http://ebbaliindholm.blogg.se/
Postat av: johannaaa

haha söt du är Ebba! pussen

2010-12-20 @ 23:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0