What If?

är jättetrött idag igen fast jag inte gjort något! jag och syster köpte hem Kebabtallrik oh kolla på Knight and Day, grym film! mitt i filmen kommer bästa Elin över och joinar oss ! vi kollar sedan på The Ugly Truth, så jävla bra fiiilm!!! sett den 7 gånger ungefär hihi. Vi hade iskallt vatten med is och chips , mumma :)
Vi gjorde en bedd åt oss på golvet i vardagsrummet med en stor madrass, maaasssor med kuddar och mitt stora fluffiga täcke med barbie påslakan haha jag är fett cool erkänn! det var jättemysigt och jag låg som en gud ! vi satte på American Pie 2, awesome! :) sen taggade Elin hem och nu ligger jag här själv och myser, ska kolla Glee nu! TJAO

What if?
What if I'm the one for you?
And you're the one for me?
What if?




PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0