yyberkul

hejhejhejhejhejhejhej.
kom hem vid sex imorse, låg som in nån dvala hela vägen hem. sov inte vad jag vet men var helt borta och det gick skitsnabbt. hade täcke och kudde i baksätet, myys.

Dag 1
vi kom till gbg runt 6 på kvällen, då checka vi in på campingen och sprang runt lite där och sen åkte vi in och käka på nån indisk restaurang, ganska starkt, om man säger medium så är det jättestarkt ;o
 haha på hemvägen blev det såå fail. vi åkte på fel väg så då vände vi först över hela vägen som man inte fick, sen fick vi tvärnita vid ett stoppljus twice. sen körde vi in på en parkering(trodde vi) men det var typ en bussstation där man inte fick stå. då åkte polisen förbi men såg inte oss. så vi åkte ut på vägen igen och då var det tydligen enkel riktat och vi åkte såklart åt det hållet man inte fick^^ sen åkte vi in på busstaionen en gång till och åkte ut och rätt håll tillbaka till campingen. fail.




flumm på kompisgungan

haha mamma ser lite borta ut..

såg minst 8 harar den kvällen, massvis :o

Dag 2
lite fail här med haha. man kunde köpa entré biljetter och åkpass på campingen så då skulle vi det men sen när vi skulle betala så hade tydligen pengarna dragits till ett annat konto som dom brukar göra automatiskt så då fick mamma ringa oh ringa och till slut så löste det sig och vi kunde betala. fatta tur det för annars hade vi ju inte kunnat gå in på Liseberg som vi var där för ;o
Liseberg vas aaaskul! älskar kanonen, såå grymt rolig, man skriker och garvar ihjäl sig haha! balder med! åkte typ allt tror jag. fötterna dog efter ett tag, dom dunka och värkte, ajajaj :( Jennifer oh Jimmy vann stjärnvinster, Jennifer maraboue och jimmy 3 kg bilar. själv vann man nada..
vi börja åka hem vid 23.30. då var man lagom trött efter en heldag på Liseberg.



The Crew






"I'm Batman"


Vi köpte söta rosa kaninöron!

avslutar med en bild på lilla Mattias.
haha ni får säga till om jag lägger in för mkt bilder :o men tkr det är kul med bilder, om jag läser en blogg så vill jag se mkt bilder! :)

Imorgon är det skolfoto ;O tror jag ska ha på mig svarta leggings,vitt linne och en vit skjorta med ett brett svart skärp .. men får se. hatar att ha beslutångest.

Idag har jag sovit,duschat,ätit,chillat. mm

PUSS

Kommentarer
Postat av: elin

de var BÄÄÄÄÄÄÄST !!! :DDDDD <3



jag älskardig <3

2010-08-29 @ 19:51:38
URL: http://eelinpeettersson.blogg.se/
Postat av: johannaaa

håller med! ;)



puss <3

2010-08-29 @ 19:53:04
URL: http://johannamaalm.blogg.se/
Postat av: elin

johanna ?

vill du veta en sak ? :D <3

2010-08-29 @ 21:31:56
URL: http://eelinpeettersson.blogg.se/
Postat av: johannaaa

suuuure :D <3

2010-08-29 @ 23:54:56
URL: http://johannamaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0