vem fan orkar komma på en rubrik?

Har inte haft en mobil på 5 hela dagar nu! det suuger för ingen kan få tag på mig och tvärtom, hemtelefonen strular också, greeat -.-
Första dagen var jag grymt irriterad, andra så var det mest skönt och tredje dagen med sen har det gått utför, jag vill ha en mobil nu på momangen annars blir jag ledsen :( kul att alla tror att jag dissar dom också.. men ni som ser det här förstår ju nu iaf

gör mig en tjänst. blanda majonnäs, mjölk, oliver, ketchup, nötter och rostbröd och ät det sen värper du ut en mobil åt mig? Deal?

Give me a phoone! gaaaah!

btw jag har kollat klart hela säsong 1 av Sex and the city nu! hihi

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0