vandrande zombie

försov mig lite smått idag, men mamma skjutsa mig så kom precis tills vi börja! idag har vi gjort 2 diagnoser, 1 i matte och 1 i svenska. Ganska lätta tkr jag :) tur.
haha dök in med näsan i en glasruta, näsan blev röd. ramla av en stol oh börja asgarva (Y)
slutade två då tog jag bussen till konsum i skogstorp, köpte en pastasallad och gick hem oh åt den! mums.
sen efter det gick jag och la mig i sängen och har sovit fram tills nu, ba vaknat av att Martin ringde och så.
är huur trött som helst, mamma tror jag börja bli dålig men det tror inte jag, för lite sömn helt enkelt. men det konstiga är att inatt så sov jag mkt jämfört med dom andra nätterna men idag har jag vart tröttast :O
känner mig som en vandrande zombie för tillfället, får se hur det blir imorn..
fattra inte hur jag orka skriva här nu :S är vell ni som får mig till det.
nu är det foodiloodi!


cambild från igår.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0