sug min tå

nu känner man att skolan och allt är igång igen, rutinerna kmr tillbaka, ganska skönt ändå tkr jag :)
kom lite försent idag och när jag sätter mig ner kommer jag på att jag glömde matteboken så sprang ut o skulle hämta den och då när jag står vid skåpet så kmr jag på att nyckeln ligger kvar på bänken i klassrummet så jag springer in igen och sen ut och hämtar grejerna och sen in och satte mig. haha jobbigt :o
 sluta 13.45, mamma hämta mig och vi åkte raka vägen till statoil och tog en hamburgare meny, gott! hungrig var jag :o
 sen upp till sjukhuset oh tog 3 sprutor, nu är sprutorna igång igen, bra det :) tog runt 30 sprutor på ba 2-3 månader i våras, sjuukt många.. tar ju vaccin mot mina allergier, idag tog jag mot katt,träd och gräs :)
 sen åkte vi till tuna park och kolla på allmenacka,linjal,pärm,gem oh skit. men hitta ingen allmenacka så ska åka  ner imorn till stan och kolla igen :) hitta lite underkläder på H&M hihi.
åkte hem, gick ut med hundarna och mamma, mamma behövde ut och kissas oh rastas. 
 sen kolla cougar town och nu datan, tiden ba flyger iväg, hinner ingenting.. skulle städa och kanske spela heroes och så men nehe nu är klockan mkt och dags att sova snart :(
finns ba ett ord man kan säga då. Bajs



Snacka om att man hade träningsvärk idag.. shiiit. alla muskler ömmar och värker. ser ut som en uppblåst kossa med brytna ben när jag går.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0