jag gillar eeer

Helloo! Sorry att jag inte uppdaterade igår men var inte hemma.
Söndags kväll vid elva cykla jag till Ebba som satt vid gula kiosken, vi snacka och hade det kul. sen kom Victor och Pilvi dit och vi ba chilla, sen gick vi hem till Ebba och låg och snacka i hennes bod, och vi drog till Pilvi och satt ute på hans altan och lite så, jag spydde och ahh.. haha skitsamma. 
Sen åkte vi till ebba igen och fixa vi till uppe på loftet så vi kunde sova där men typ klockan 4 så sov fortfarande inte jag,Victor och pilvi för vi var inte trötta så vi gick ut på en promenad, först till tågbron där vi var ett bra tag sen fortsatte vi på järnvägsspåret och kom ut vid alfalaval och gick sedan in i rosenforsparken hem till Ebba igen, tog ett tag men det var schyst och skönt :) vi var hungriga så vi bestämde oss för att cykla hem till Pilvi, där duschade jag håret och vi laga makaroner och köttbullar, mums!  
Sen somna vi vid 08.00 på morgonen. Väcktes av Pilvi runt 15.00 som fråga om jag skulle ha frukost så vi åt och sen kom benjamin sen Albin, då drog jag hem till Ebba. Vi kolla på Alice i underlandet sen tog vi bussen ner på stan och fika med Chai Latte och fixa lite saker och träffa Ellen. Vi tog bussen hem igen och då satt Victor,Benjamin och Pilvi där och vänta på oss vid pizzerian, dom köpte en kebab som vi fick smaka av, gott! :)
seen gick vi till rosenforsbadet och satt där och snacka sen hem till Ebba och spela ett kul spel, det var massa kort med skämmiga frågor på som man skulle svara på om man inte gjorde det så fick man dricka en as äcklig blandning av majonnäs,ketchup,multidryck,mjölk,salt,pärondryck, juice och lite mer i, blev illamående av att bara se på det, Benjy spydde halft hahah. En fråga kunde vara t.ex "När tillfredställde du dig själv senast? och varför?" haha. sen tog vi en promix, samma runda som dagen innan, stanna lite hos ellen och spela boll sen hem till Ebba och sova :)
Ni är grymma allihoppa <3

Nu är jag hemma, ska snart någonstans med mamma, hon sa att hon hade en liten överasskning, så man kanske får nått elr så vet inte :) sen ska jag nog va med Elin och Ebba !

Min Adidad dress är tbx! saknat den! det visade sig att jag hade glömt den hos ebba.



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0