Tired as hell

fredagen den trettonde in my ass, har haft tur idag ! väcktes nio av pappa, han skjutsa hem oss från stockholm till E-tuna. aldrig vart så trött i hela mitt liv förutom nu då -.- hur fan ska det gå när skolan börjar.. aja färga håret på mig och mamma när vi kom hem, blev jättenöjd faktiskt! :) sen duscha jag och fixa mig och cykla till stan med Ebba och Jesper! jobbigt i värmen ;o
vi cykla ba igenom stan, verka inge kul och då mötte vi Robin och Chrille vid kloster kyrka och då drog vi till Balsta och lyssna på bra musik :) tog lång tid och sen drog vi till kvällskröken och käka kebab tallrik vid 22-23.00, sista beställningen, lucky us! var jummy, bara ätit frukost idag .. sen träffa vi Elin och Amanda på stan och sen åkte vi hem till Viktor sen drog vi vidare hem till mig och där dog vi. nu ligger alla och sover förutom jag och Robin som spelar WoW.. hahha vad ska man säga -.- men jag kan verkligen inte sova! är grymt trött men det går inte, jätteweird :o as hungrig med.. nu ska vi käka mackor och nudlar! solong suckers ;)

kmr nån bild imorn, nu pallar jag inte bloggen men skrev ju iaf vad vi gjorde, right? mhm.


Folk

Bror

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0