Stretchiiing

vaknade lite över tolv och fixa mig lite, tog bussen med syster ,hon skulle ta tåget till pappa i stockholm och jag skulle till käkläkarn på sjukhuset, skönt med sällskap en bit :) resten av vägen dunka jag musik i lurarna (Y)
gick bra där, dom gjorde som vanligt ingenting, har ju vart där 4 ggr förut och sagt samma sak hela tiden att jag inte vet vad det beror på och att det värker och knakar, har ba nå övningar som jag ska göra morgon och kväll men det blir ju inte bättre för det, sugiga läkare -.-
köpte en sprite och lite choklad och tog bussen hem.

När jag kom hem tog jag upp den stora madrassen och la den framför tv:n i vardagsrummet, har stretchat massa med lugn musik till, duktigt!
Mål: kunna gå ner i spagat igen(kunde det men sen stretcha jag typ ingenting så kan inte längre, ba nästan :o)


Johannaknas

hihihi duuuu

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0