Sex and the city and little me

Idag var jag, mamma, Jesper och Lasse på Vingåkers Factory Outlet. Fanns inte speciellt mkt fina kläder och om man nu hitta en vanlig enkel tröjja så kosta den ju 800 kr och känns ju skapligt onödigt när man kan gå in på H&M och köpa en likadan för 149 kr ;O
Men blev ett par Jeans och 2 par sköna hotpants! :)
Imorgon blir det mer shopping på Tuna!
Efter vi vart på Factory Outletten åkte vi ut till sundbyholm till mormors husvagn och grillade, mums! Mormor och Rolf var hundvakt åt Cesar och Nero medans vi var borta ba, vi vill inte lämna Nero själv hemma än för han kan ju riva stället hah.
Och nu har vi precis kollat på Ghost Rider och moffat chips, den var ju på tv och vi var smarta och satte på Dvdn istället så man slapp all reklam, skönt som fan, reklam kan ju ba gå och ta sig nånstans. är det bara min åsikt elr är det så?
Nu ska jag kolla på sex and the city! laddat hem alla säsonger, fyfan vad jag älskar det hihi. Har redan sett alla avsnitt ett antal ggr men kan lätt kolla om på dom! Sjuukt. Massa Kärlek till Carrie, Samantha, Charlotte och Miranda!



Johanna (L) Mat!  Jag ÄLSKAR maaaat! haha är ett jävla moff, går ju ändå inte upp i vikt så

PUSS

Kommentarer
Postat av: shahin den bästa:D

tjockis!:D

2010-08-15 @ 15:25:09
Postat av: johanna !

du ska bara veeta! ;O

2010-08-15 @ 15:29:01
URL: http://johannamaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0