Jag Älskar Dig French Hot Dog :$

somna runt 06.00-06.30.. pågrund av en viss person möhöhö. Sen väckte mamma mig vid 09.00, mkt sömn till johanna (Y) Vi skulle till mormor+ (gammelmormor) som bor i katrineholm, vi tog med hundarna, tog med mig en kudde och la mig i baksätet, somna bums, skönt^^ mamma väckte mig ba 10 min senare för vi var på statoil och köpte lite mat, hade inte ätit frukost. French hot dog och Pucko! mumsimumsimumsi.
sen hämta vi mormor i Sundbyholm i husvagnen och åkte till mormor+. kissa hundarna, fika, och mormor hämta damtrallan som vi kom dit för, hon skulle få den av mormor+ för hon har för ont i kroppen för att cykla nu :/
kände coolt när vi satt där vid hennes köksbord, 4 generationer. mormor+ är ba 80 bast, hon fick mormor när hon var 15 år ;o
sen åt vi på Sibylla och åkte hem. suttit vid datorn och kollat på film sen pratat lite tele :)

snart skola...omg..

nattinatti ska försöka gå upp tidigt  imorn

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0