icecream

Jesper väckte mig klockan nio och sa att klockan var ett -.- men låg kvar till ett sen haha,spela lite wow oh vi duscha och fixa oss sen promenerade vi till färjan som går från hammarby sjöstad till söder, tar typ 3 minuter att åka över, inte långt ;) sen gick vi låååångt , vi korsa hela södermalm typ, tills man kom fram till stupet där man ser de stora färjorna, där satte vi oss på en glassbar med jättegod kulglass! :) tog ingen bild på glassen tyvärr :(
Vi promenerade tbx och då skickade Jesper massa musik till min mobil! :D Helloween och Witchcraft mestadels.
Nu ska vi spela wow hehehhehe, hoppas det funkar med privat server på min nu :O annars får jag rå damp...


Bror & Jag :) Grönalund i bakgrunden! han har färgat svart nu ;o båda är blondisar egentligen hehe, har aldrig haft så mkt utväxt som nu :S ska färga när jag kmr hem!!

Herr Fiskmås

Ovanligt tidigt inlägg idag :o brukar alltid lägga in efter tolv typ

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0