Gummistövlar = Praktiskt i Vilsta skogen!

Gick 5 km i Vilsta idag med mamma och hundarna, jätteskönt! :) såg Nero va lös för första gången, grymt duktig!


Jag & Nero ! snygga gummisar elr vad?! rosa hihi

Nero & Cesar!

Det ringde på dörren och då ståg Benjy och Pilvi där haha så jag släppte in dom, vi hoppa studsmatta och snacka sen gick vi in på mitt rum och kolla på sämsta filmen ever, Long Weekend. fyfan vadd dålig.
Sen ut till poolen och och mobba Benjy och så tävla jag och Pilvi om vem som kunde måla snyggast naglar på Benjy, vann gjorde ju såklart jag (H)
Sen gick vi in och kolla tv sen drog Pilvi och nu ska Benjy slagga hos mig haha :)


Pilvi är längre än benjy, haha elr? :D

Pilvi ville vara med på bild som ni ser, och Benjaaman!

Sov goottt

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0