FINALLY

Idag vakna jag runt elva för Jesper satte på Rhapsody, skönt uppvaknande faktiskt :)
Spelade Heores 3 i några timmar, vann hela campaignen! jättekul, hamnade etta på ranklistan :D
Sen åt vii oh sen börja jag spela WoW haha, börjat spela på privat server! har en 80 på vanliga WoW med men roligare att spela på privat, pvpa är det roligaste med WoW och det är det man gör på privat server, kör på en hunter, älskar hunters i pvp muhahah ;) låg etta på listan 18 kills och 2 dödar , Funny! :D

Inte gjort ett skit idag, ba spelat och slappat, skönt tkr jag :)

Pappa ringde och fråga om jag ville ha en touch elr vad jag ville ha för mobil och jag sa ne ingen touch för jag och touch mobiler går inte ihop, så fort jag får tag på en sån så ringer jag nån elr skickar sms utan att vetat. Sa att jag ville helst ha en rosa mobil sen inge mer, så han kom hem med en Rosa mobil hihi! Samsung Monte Slider E2550 :) aldrig haft en samsung menmen 
Så har suttit och lagt in nr och musik ! Har samma nr som förut för er som har det så smsa gärna ert nr till mig! men för er som inte har det kan ni ba skriva på msn så får ni det om ni ber snällt dåå ;) ÄNTLIGEN EN MOBIL SOM FUNKAR!
har inte kunnat lyssna på musik i mobilen på hela sommaren ju :O så jävla sugit, men nu så!

 

Skolan börjar om ca 2 veckor, börjar bli nervös inför det :O ny skola och nya människor. Jag kmr ihåg när vi börja snacka om gymnasiet i nian, det ända jag sa var att jag inte skulle gå på rekarne men sen blev det så ändå haha, ska sam på rekarne :)
om inte jag kmr i samma klass som Ebba vet jag fan inte vad jag gör :( måste kunna gå att ändra isåfall!
Hoppas allt blir bra !

Ska lägga mig i sängen och lyssna på musik, måste sova tidigt, vänt på dygnet TOTALT, somnar runt 5 och går upp runt 3.. not good :o gick upp tio här om dagen, trodde klockan var typ 06.00 för jag var så j*vla trött och hur ska man orka gå upp vid 07.00-07.30 sen liksom, kmr gå åt helvete, är ingen morgonmänniska -.-

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0