Daddy

9 Augusti.
Vaknade halv fyra idag O.o för att en viss Benjy höll mig vaken.. så blev ju inget med Ebba :( riktigt synd!
Duschade och sen kom Mamma hem med Jeansjackan hihi, kmr bild.
Lät håret lufttorka sen gjorde jag inget alls med det, låtit det vara ;O 
Pappa kom vid 5-6 nånting, då åkte vi till farmor och hon bjöd på god mat och blåbärspaj! jummy
Sen åkte vi till Stockholm, spelade Heroes 3 på datan i bilen, kom fram på ett ögonblick. Tiden går snabbare när man har roligt, soo true.
Vi har kollat bilder från när pappa och Jeanette var på Rhodos, dom kom hem igår, jävla pepparkakor :O blev jätteglad när pappa sa att nästa gång så ska ni med, hihi yaay :D
sen Kollat tv och ätit ost och kex heheh.

Jag Älskar Rhapsody! så skööna, fantasy is awesome :D

 
The mystic prophecy of the demon knight. hittade inte den fulla version på 16 minuter men den här räcker :)
 
Danza Di Fuoco E Ghiaccio. Saruman pratar 1 minut i början sen börjar själva sången!





499 kr på JC

Jag som skulle gå och lägga mig tidigt idag.. gick ju *host* bra *host*

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0