andra dagen.

sov knappt något inatt heller, har kommit på att jag har fett svårt och somna när jag inte tränar :o dansen har ju inte dragit igång än och skolan har ba precis börjat, så man är ju inte så trött.
 Börja halv nio idag dåå, försov mig lite men mamma skjutsa mig och Ebba så vi hann precis i tid, tur det :)
vi hade nån frågegrej med frågor om skolan som man skulle ta reda på och en intervju som man skulle redovisa för klassen, gick vell bra :) sluta runt två och då tog jag bussen hem.
 Åt nudlar,ballerina och drack pucko! medans jag, Elin, Jimmy & Jennifer spela monopol, jag vann (Y) hade 69440 kr kvar :) älskar hotel heheh.

Några sköna låtar engligt mig, gamla men såå sköna!
Follow Me - Uncle Kracker

Gives You Hell - All American Rejects

Face Down - The Red Jumpsuit Apparatus


Nu skaa jag kolla på en film som heter Honey, en dansfilm, älskar dansfilmer! sen fångarna på fortet och sen ska jag nog försöka få lite sömn för en gåångs skull :)


fakesmile

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0