aaah man andas friskt här ute

alarmet som jag ställt på klockan nio ringde inte! fattar inte varför :o så vakna vid halv ett -.-
Städat rummet, stor städning! moppning,damsugning,damning oh allt sånt, riktigt duktigt tkr jag och det behövdes verkligen :) var värre än vanligt ;o
Sen åkte jag och mamma till vilsta och gick 5 km med hundarna, sköönt! för jag var så seg och behövde komma ut :o men det har blivit väärsta mygginvationen! är det ba hos oss elr? :o asså igår dödade jag 10 myggor inne på mitt rum och sen när jag kom in nån timma senare så var det lika många igen! hur mkt mygg som helst! och i skogen ska vi inte ens prata om, jag blev uppkäkad, sitter här nu med köttsår över hela kroppen...typ ;o
När jag kom hem duuscha jag, jätteskönt! sen åt vi, var hungrig som en varg, hade ba druckit en drickyoughurt idag :o


dom bada i ett träsk, jätteskitigt :o

Före

Efter


Nu blire film! Wild Child tror jag :) inte sett den. elr sex and the city ! hihi

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0