5 ben är fler än 4 hundar

 Duschade och fixa mig på morgonen, Vid sju kom Ida och Robin, Saras 2 hundar som vi ska vara hundvakt åt till imorgon kväll :) så nu har vi 4 voffsingar hemma! kul att gå ut med dom själv ^^ haha not! drar typ åt alla olika håll och trasslar in sig i kopplena -.- men dom är så söta så gör inget :)
 Skolan var helt okej, men sov inte så mkt inatt heller, tredje natten på rad nu.. inte bra. så var trött och orka verkligen inte lyssna på allt lärrna sa ;( ikväll måste det ju bli tidigt! herregud.
 Fick sluta runt 13.00 för jag skulle til käkläkarn vid 13.30, så mamma hämta mig, vi åt french hot dog sen åkte vi till sjukhuset. Käken har inte blivit bättre, nästan sämre ba.. dom kände och klämde på mig och höll på, gjorde ont ! ska få en bettskena som man kan ha på natten så dom hade nån slags deg/pasta som stelnade fort som dom satte upp i gommen så den skulle formas efter min mun, får den om ca 2 veckor, då ska jag dit igen... har nog vart där sammanlagt 5-6 gånger nu -.- känns så onödigt, blir ändå inte bättre.
 sen in en snabbis på högskolan för mamma skulle fixa nått och sen hem till mormor och sen hem! då tog vi en långis med sötnosarna runt i skogstorp, blev riktigt varmt och skönt ute nu :)
 sitte här med chips, moff :) ska sätta på en film snart tror jaag


Sötaste Cesar!

Cesar-Nero-Robin-Ida dålig bild men ganska svårt att ta när alla springer runt och busar :o

PUSS


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Haha bilden längst ner :D Om du skulle var anågon av dina hundar så skulle du va den som sniffar den i mitten i stjärten :D

2010-08-25 @ 23:04:56
Postat av: johannaa

haha jag tror du pratar om dig själv din stjärtgosse! ;)

2010-08-26 @ 18:56:12
URL: http://johannamaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0